poniedziałek, 26 stycznia 2015

Konsultacje u Agaty Dutkowskiej

Pani Swojego Czasu, jak przystało, zmieściła się w czasie i w mniej niż 48 h wybrała ofertę Agaty Dutkowskiej:


OFERTA SPECJALNA: 45 minutowa konsultacja biznesowa, podczas której zobaczymy co można w Twoim biznesie zmienić, żeby przynosił Ci więcej satysfakcji i dochodu  http://www.latajacaszkola.pl/co-r…/indywidualne-konsultacje/

A tak Pani Swojego Czasu skomentowała swój wybór:
Dziewczyny, myślałam i myślałam. Konkurencja ogromna. Włączył się nawet mój mąż i bardzo chciał, żebym wybrała
a. Aromaty Toskanii
b. wielgachną torbę od Anka Górska (stwierdził, że tylko taki rozmiar jest odpowiedni dla mnie)
c. wizytownik Monika Przywara-Strzałka (widziałam go na żywo i jest CUUUDNY!)
Ale mój mąż jest matematykiem teoretykiem i jego myśli latają w chmurach. A ja twardo stąpam po ziemi i realizuję swoje cele.

A mój cel na 2015 to rozwój Pani Swojego Czasu, która ma się stać biznesem pełną gębą!
Dlatego STÓWA leci do Agata Dutkowska bo kupuję jej 45 minutowe konsultacje, które Pani dodadzą skrzydeł!



Co wybierze Agata?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz