wtorek, 27 stycznia 2015

Raport danych z Google Analytics Roberty Kintzi



Nawet jeśli wiecie co oznaczają te wszystkie wykresy w Google Analitics to czy wiecie jakie wnioski z nich płyną? Roberta Kintzi potrafi to dla Was zrobić!

Agata Dutkowska wybrała właśnie jej ofertę:
"Oferta za 100 (normalnie najtańsza opcja 200+VAT):
RAPORT Z DANYCH GOOGLE ANALYTICS

DLA KOGO:
Jeśli pozyskujesz klientów przez stronę internetową (zakup, wysłanie formularza, maila, telefon, skype) i masz min. 500 wejść na stronę miesięcznie. I masz podłączony Google Analytics, ale niewiele z tych tabelek potrafisz wywnioskować.

Znajdę w danych odpowiedzi na Twoje pytania np.:
- skąd przychodzą do mnie klienci (a nie oglądający)
- w które źródła ruchu warto inwestować jeszcze więcej, a co sobie odpuścić
- jak lepiej zbierać dane na stronie www
- dlaczego dużo osób porzuca koszyki w moim sklepie
- dlaczego tak mało odwiedzających robi na stronie, to czego chcę i jak to zmienić
- itp.

Jeśli pytanie wymaga dodatkowych danych albo z Google Analytics nie da się na nie odpowiedzieć, to Ci o tym napiszę.
W mailu podaj adres swojej strony i swoje 1-2 pytania; roberta+100@marketerka.pl"

Agata przyznała, że wybór był trudny, na poważnie rozważała 4 oferty, a tak skomentowała swoją decyzję:
Ok, to było BARDZO trudne. Mój mężczyzna powiedział, że najfajniejsze dla mnie by były: a) konsultacja u Pani Swojego Czasu, b) masaż u Agi Wilińskiej, c) obraz intuicyjny Aliny Krzemińskiej. Ja podobnie jak Pani Swojego Czasu nie posłuchałam się i wahałam się ostatecznie między ofertą konsultacji @Zadbana Finansowo i Roberta Kintzi. Wygrywa Roberta i analiza Google Analytics (niech żyje rozwijanie własnego biznesu!), a do Agi wybiorę się na masaż i tak, jak tylko będę w Łodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz