poniedziałek, 23 lutego 2015

Analiza strony pod względem komunikacji u Marzeny Tajchman


Barbara Godlewska wybrała ofertę Marzeny Tajchman www.czesciwspolne.pl :
"Sprawdzę, czy Twoja strona emanuje wartościami, które w swoim biznesie wyznajesz. I powiem co i jak można (o ile to konieczne) poprawić.
Znacie taką sytuację, że ktoś Wam o sobie opowiada, a Wam się włącza czerwona lampka "uwaga - ktoś tu ściemnia"? Tak samo mamy czytając strony. Kobieca intuicja podpowiada nam, że na tej stronie to ktoś chyba nie do końca jest spójny z tym, co głosi.
Ta intuicja to często podświadome wyłapywanie niepasujących słów lub konstrukcji. Tak się składa, że całe swoje życie zawodowe spędziłam na namierzaniu i usuwaniu takich niespójności. I teraz to może przydać się Tobie.
Sprawa jest prosta: wysyłasz mi linka do swojej strony i kilka słów, o tym, na jakich wartościach chcesz budować swój biznes. Dajesz mi kilka dni, a ja przesyłam Ci swoje uwagi i propozycje zmian (gdzie konieczne).
A oto druga:
Gdyby któraś z Was jednak miała całkiem sporą organizację i musiała w niej wdrożyć zmianę, to oferuję 1,5h konsultację, podczas której upewnisz się, że masz pod kontrolą komu, jak i co o zmianie zamierzasz opowiadać.

Każda z propozycji po 100zł oczywiście.
O tym, że cena dla korporacji jest diametralnie inna - cicho sza.

Zapraszam na bloga www.czesciwspolne.pl i fanpage Części Wspólne - Jak komunikować się w organizacji?
I z przyjemnością śledzę dalej odLOTOWĄ stówkę."

Barbara tak skomentowała swoją decyzję:
"Powiem tak - to trudny wybór dla mnie, czyli osoby, która wiele chce od życia chciałabym i to, i tamto - bo czemu się ograniczać? no ale czasem trzeba dokonać wyborueh! Kusicie kobiety, kusicie!
Anika Kasza - i oferta wydobycia piękna z głębi z uchwyceniem emocji - maaarzą mi się fotki, które "zdejmą ze mnie spodnie" i pokażą esencję kobiecości w sensualnych i emocjonujących ujęciach.... mmm - rozmarzyłam się
Agnieszka Wilińska - do Ciebie i tak się wybiorę po porcję dotyku z serca i słuszną dawkę dotyku miłości i uwagi - potrzebna mi taka regeneracja 
Kilka interesujących produktów mi umknęło - cóż, kto pierwszy ten lepszy  torba filcowa od Anka Górska, sesja foto w W-wie u Doroty, fachowe konsultacje
A że swoja pasję już mam - pozdr Gabrielę - i czas najwyższy zacząć na niej zarabiać konkretne pieniądze oraz rozwinąć skrzydła na drugą dekadę działalności, jak również zaistnieć globalnie, nie tylko lokalnie - decyduję się na konsultację komunikacji u Marzeny  potrzebuję dowiedzieć się CO i JAK można poprawić na mojej www.
Nie wierzę w przypadki, a że Marzena skomentowała moją ofertę, ufam iż intuicja podpowiada: czas zająć się określeniem wartości w biznesie  Chcę by moja strona była spójna z tym, co głoszę, kim jestem - szczególnie by komunikowała spójne i przejrzyste oferty - Marzena Tajchman liczę na Ciebie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz