niedziela, 8 lutego 2015

Ziarnuszka i Pajak od Kasi Doroty


Nadia Linek  - mama leniwca :) - podjęła decyzję - wybrała ofertę Kasi Doroty. Decyzję swoją pięknie skomentowała:
Uff kobiety, nie było łatwo, wcale. Ponieważ nie mieszkam w Polsce, to na początku patrzyłam na oferty, z których mogłabym skorzystać online. Aby nie obciążać kosztami wysyłki. Większość jednak już ''uciekła''. Proponujecie też wspaniałe wydarzenia, ale w Krakowie - z Berlina kawał drogi. I tak marzyłabym pomedytować przy herbacie z Kasią Urban Rybską, ale mam nadzieję, że kiedyś mimo to, zrobimy to wspólnie. Na masaż bym się do którejś z Was wybrała, ale znów - daleko. Oferta Marzeny Tajchman byłaby wspaniała, gdybym posiadała stronę o takiej mocy i gęstości odwiedzin - czuję tam profesjonalizm i zapisuję w notatniku ten cenny kontakt. Wizytownik naszej Pani Kaletnik-Minimalistki czyli Moniki Przywary Strzałki już mam, więc mogę tylko polecać dalej. Czerwony naszyjnik od pomysłodawczyni naszej ożywionej ekonomii - czyli Kasi Kruszenko byłby cudnym kompletem do bransolety którą namiętnie noszę ( Kasiu zgłoszę się po niego). Ale wiecie co? Ostatecznie posłuchałam brzucha. Patrzyłam na Krystalicznego, Magicznego Pająka Kasi Doroty i powiem Wam, że nie wyobrażam sobie mojej pracowni bez niego. No, a jak do tego jeszcze Kasia dorzuci lalki karmicielki, to już wtedy będę tak jakby ''zadbana finansowo'', a może nawet zostanę ''panią swojego czasu''? Kasiu ja w tym miejscu jeszcze chciałam wyrazić zachwyt - Pająk jest Dziełem Sztuki! Ubrałaś tradycję we współczesną, oszczędną formę i tym samym puściłaś oko i do tradycji i do minimalizmu jednocześnie. Cieszę się na niego i na Ziarnuszkę również. Podam jakiś polski adres, żeby przesyłka była sprawna i bezpieczna dla Magicznego Pająka. A więc STOWA jest już w locie do Kasi Doroty.

A co właściwie wybrała? Magie i piękno w  jednym! Najlepiej opisuje to sama Kasia Dorota:

Witam serdecznie. Mam dla Was specjalną ofertę - Magiczną Ochronę Biznesu. W skład zestawu wchodzi Ziarnuszka - Magiczna Lalaka Białoruska której zdaniem jest ochrona miejsca pracy lub domu przed złymi duchami oraz Tradycyjny Pająk - konstrukcja krystaliczna wykonana z rurek mająca również zadanie ochronne.
Możliwość wybrania koloru Pająka i Ziarnuszki.
Po namyśle i przeczytaniu postów na grupie dorzucam też Karmicielkę - Lalkę Obfitości, którą trzeba nosić przy sobie by zapewnić sobie pomyślność.

Wszystkie przedmioty wykonane ręcznie są związane z tradycyjną kulturą pogranicza polsko - ukraińsko- białoruskiego. Więcej o przedmiotach można poczytać na stronie: www.kasiadorota.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz