poniedziałek, 2 lutego 2015

Zadbana Finansowo z Justyną Kwiatkowską


Anna Protas wybrała ofertę Justyny Kwiatkowskiej: http://www.pracowniasukcesu.com/:


Widzę, że po zlocie kreatywność bucha wszędzie. Dołączam się i ja do ożywienia gospodarczego pomiędzy naszymi biznesami 
CO? 1 godz. konsultacja dotycząca analizy zawartości "głowy" dot. spraw związanych z pieniędzmi i przedstawienie rozwiązań.
ZA ILE? 100 zł Standardowa cena 299 zł, dla zlotowiczek, 50% ceny (pocztówka z 6 zasadami Kobiety Zadbanej Finansowo).
KOMU? posiadacza STÓWY w locie + 5 dodatkowych chętnych.
Więcej informacji: http://www.pracowniasukcesu.com/konsultacje-indywidualne/

Anna pięknie napisała o swojej drodze do podjęcia decyzji :
Och, czułam się wspaniale przeglądając wszystkie Wasze oferty, każdą przeanalizowałam dokładnie. Odwiedziłam Wasze strony, wiem teraz jeszcze lepiej czym się zajmujecie i poznałam Was bliżej. Ta Stówa w Locie super działa! Emotikon smile
Z propozycji, które pozostały celowałam w kierunku Sprytne Rozwiązania Dla Maluszków, bo moje dzieciaki śpią jak zające. Uwielbiam dizajneko i biżuterię Kasi Katarzyna Kruszenko. Taki elegancki wizytownik od Monika Przywara-Strzałka też by mi się przydał. Potrzebuję tłumaczeń takich jak oferuje Agnieszka Nowińska i audytu strony by Marzena Tajchman. Przeszły mi przez myśl konsultacje z Angelika Śniegocka, Katarzyna Bogusz-Przybylska i Katarzyna Bruzda Lecyk, bo lubię się rozwijać w wielu kierunkach. Już nawet oczami wyobraźni malowałam swoje meble farbami od Ewa Mihułka-Piasecka. Ale wiecie co, ostatecznie stówa poleci do Justyny Justyna Kwiatkowska, bo chcę być Zadbana Finansowo, żebym to wszystko, co wymieniłam wyżej i jeszcze więcej po prostu mogła sobie kupić.
Także Justyna, jestem gotowa na analizę zawartości mojej głowy dotyczącej spraw związanych z pieniędzmi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz