środa, 11 lutego 2015

Tłumaczenie strony www od Agnieszki Nowińskiej



Kasia Dorota zabrała STÓWĘ na małe wakacje w Bieszczady, ale już wróciła i wybrała ofertę Agnieszki Nowińskiej: http://www.anowinska.pl

"Dziewczyny! Czy obcojęzyczni klienci wiedzą, co oferujecie?
Czy chciałybyście poszerzyć grono Waszych odbiorców?
Za 100 zł proponuję Wam TŁUMACZENIE WASZEJ STRONY INTERNETOWEJ/ tekstów katalogów/ ulotek/ opisów/ umów? (do 5 stron rozliczeniowych 1500 znaków ze spacjami czyli 6000 znaków ze spacjami tekstu docelowego) NA ANGIELSKI z korektą native speaker'a (normalna cena takiej usługi to 250 zł + VAT). ZAPRASZAM!!!"


A tak  Kasia skomentowała swój wybór:
"Jak wcześniej czytałam na wydarzeniu "jak to trudno wybrać" i że ktoś tam doradzał to myślałam, że to kokieteria ( przepraszam z góry jeśli kogoś obraziłam). Ale jak siadłam do swojego przyjemnego zadania wydania stówki, to się okazało, że jest to to takie proste jak mi się wydawało! Korci mnie bardzo masaż dźwiękiem i polinezyjski ale oba nie w tym mieście w którym mieszkam. Szkoda!
Myślę, że bardzo by mi się w tej chwili przydało tłumaczenie. Więc skorzystam z pomocy Agnieszki Nowińskiej."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz