czwartek, 5 lutego 2015

Zoodak Gienio od Nadii Linek


Anka Górska jak dotąd najszybciej posłała STÓWĘ dalej. A wybrała Zoodaka Leniwca Gienia od Nadii Linek (zoodaki.com), tak to uzasadniając:
"Nie potrzebuję zbyt wiele czasu na zastanowienie
Najchętniej poszłabym na warsztaty do Kasia Urban Rybska, ale trochę mam daleko do Krakowa. Nie mniej, obiecuję, że jeśli będzie mi dane być w Krakowie, umówię się na pewno na wspólne "wyszywanie", jak mówiłam na to w dzieciństwie
Biorę Zoodaka! Nadia Linek, możesz pakować Leniwego Gienka!
STÓWA leci dalej!

ps. jeśli chodzi o torbę, kolekcja pojawię się jeszcze w lutym na stronie, będzie więcej toreb w tej stylistyce, dla wszystkich Zlotowiczek będzie kod rabatowy. Będę spamowała na grupie Zlotu. Dorota Dabińska-Frydrych, dziękuję za wybór mojej oferty i pozdrawiam wszystkie Dziewczyny!"


Chcecie wiedzieć coś więcej o Gieniu, tak opisała go Nadia:
"Dziewuuuuchyyyy! To ja może dołączę z najbardziej kultowym z moich zwierzaków, czyli Leniwym Gienkiem! Kto jeszcze nie wie, jestem matką ''Zoodaków'' (cudaków) i mam korbę na punkcie sitodruku! Sitodruk wyznaję i praktykuję  Ilustracje i nadruki powstają w małej pracowni w Berlinie i wkładam w ten proces kawał serducha. Chciałabym Wam kiedyś opowiedzieć jak cudowną rzeczą jest grafika użytkowa, i że otacza nas zewsząd, jest nośnikiem informacji, KOMUNIKACJI! Ale o tym kiedyś ! A teraz proponuję Wam Damski T-Shirt z szarej, fajnej bawełny i cudnym kroju, bluzka posiada potwierdzenie produkcji FAIRTRADE i bardzo chciałabym wierzyć, że została wyprodukowana etycznie. Bo nadruk, to już na pewno! Ręczę za to! Byłam przy tym Na piersi dumnie pręży się Gienek - Leniwiec hedonista. Gienek przypomina nam o tym, że w życiu najzdrowszy jest balans! I że bardzo go potrzebujemy - tym bardziej takie kobiety rakiety, jak Wy! Zobaczycie, noszenie Gienia na piersi stanie się jeszcze dumnym gestem! Ahoj! Ps. Zlotowe prelegentki otrzymały torby z leniwym Gieniem, jak Wam z tym dziewczyny? Przypomina o odpoczynku?
Tu jeszcze troszkę faktów:
T-Shirt typ Oversize, 100 proc. Bio bawełny, kolor szary, nadruk czarny naniesiony metodą sitodruku farbami do tekstyliów na bazie wodnej - nie uczula! Cena wyjściowa w sklepie to 20 Euro + wysyłka. Zaokrąglając właśnie Stówa! http://de.dawanda.com/product/66337263-Damen-T-Shirt---Faultier
Pozdrawiam Nadia
"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz