sobota, 14 lutego 2015

Zakochaj się w swoim wnętrzu z Imagine Studio Projektowe


Agnieszka Nowińska wybrała - konsultację architektoniczno-wnętrzarską u Magdaleny Rydzik-Borowiec: http://www.imagine-architekci.pl/
"Witajcie Latające! Ja jestem jeszcze na pozlotowym haju ale też już na kursie Pani Swojego Czasu (super!) i po warsztatach z Kasią Bruzdą-Lecyk (cudowne!)...dzięki że jesteście i emanujecie taka ilością dobrej energii! Dołączam z konsultacją architektoniczno-wnętrzarską pt "Zakochaj się w swoim wnętrzu (ponownie)"! Mieszkasz/pracujesz w przestrzeni w której nie czujesz się idealnie? Mogłaby być bardziej funkcjonalna i ergonomiczna? Lepiej dopasowana do Twojej osobowości? Wspierająca zmiany jakie przeprowadzasz w swoim życiu? Piękniejsza? Energetyzująca albo bardziej wyciszona... po prostu Twoja! Zapraszam na konsultację - w Krakowie na miejscu, poza Krakowem w wersji online.Wybieramy wnętrze i rozmawiamy o Twoich oczekiwaniach - jak dana przestrzeń powinna funkcjonować, jak chcesz się w niej czuć, jakie masz marzenia z nią związane (mogą być szalone - lubię takie wyzwania  ) - ja słucham, coś zmierzę, coś naszkicuję i proponuję kilka rozwiązań - wspólnie wybieramy najlepsze i ... do zakochania jeden krok czyli realizacja! Regularna cena 100zł/h, dla Was 100zł/3h + bonus w postaci szkiców projektowych na zakończenie."

A poniżej komentarz Agnieszki:
"Dziewczyny. Było prosto i niełatwo jednocześnie. Jako beztalencie manualne niestety tylko poczytałam o tych wszystkich cudownych rzeczach, jakie mogłabym przy Waszej pomocy zrobić ręcznie. Od dawna ostrzę sobie zęby na biżuterię Kasi Kruszenko, idzie wiosna i kosmetyczne działania i kosmetyki też byłyby akurat, ALE liczę na to, że dzięki fachowej pomocy Magdalena Rydzik-Borowiec uda mi się spełnić wielkie marzenie moje i mojej rodziny - znajdzie się u nas miejsce na prawdziwe pianino. Magdalena, stówka leci do Ciebie! Już się cieszę na Twoje konsultacje :-))) "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz