środa, 18 lutego 2015

Industrialna biżuteria Fanny & Franz

 

Magdaleny Rydzik-Borowiec z Imagine Studio  wybrała industrialną biżuterię od Wioli Kurtok www.fannyandfranz.pl:

"Przyszła i na mnie pora
-Oferuję bransoletkę "3 Po 3" wykonaną ze skóry i elementów cynowych, w których zatopione są części ze starych mechanizmów zegarkowych.
Kolor do uzgodnienia.
+ kolczyki sztyfty z trybikami zatopionymi w żywicy.
Wartość kompletu 185 zł = 100 zł dla trzech z Was Emotikon smile
lub
-Bransoletka "5 Po 5" o wartości 150 zł
Zapraszam również na mój fanpage
https://www.facebook.com/fannyandfranz "


A tak Magdalena uzasadniła swój wybór:
Ok, weekend wybierania mija i decyzja jest... kusiło mnie sporo rzeczy ale od dawna moje pożądanie budzi biżuteria od Wiola Fanny Franz, więc wybieram komplet za stówę!!! I już się nie mogę doczekać ... jeszcze sekunda jest mi potrzebna na decyzję co do koloru -ale o tym napiszę na priv. Wiola - stówa jest u Ciebie!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz