czwartek, 19 lutego 2015

Sesja coachingu Pani Swojego Życia u Angeliki Śniegockiej


Wiola wybrała sesję coachingu u Angeliki Śniegockiej: http://www.ladiesnow.pl/
Kasia, niesamowity pomysł! Wchodzę w to!
Proponuję zatem od siebie za stówkę jedną sesję coachingu/mentoringu dla Pani Swojego Życia www.LadiesNOW.pl/Pani-Swojego-Zycia
Cena regularna pojedynczego spotkania to 500 zł, więc jest OKAZJA!
I chciałam w tym miejscu podziękować Pani Swojego Czasu za prelekcję na Zlocie, podczas którego podświadomie pomyliłam się i napisałam w swoich notatkach Pani Swojego Życia. I tak oto Wszechświat przemówił i zrodziła się nazwa mojego programu coachingowego.
Dziewczyny, inspiracje są wszędzie!!!
 A oto komentarz Wioli:
"Decyzja nie była łatwa, a przeglądając Wasze oferty znalazłam mnóstwo wspaniałych biznesów, którymi się zajmujecie.
Zapewne u niejednej z Was zagoszczę aby wydać niejedną stówę
Biorąc pod uwagę swoje obecne "splątanie" wybrałam ofertę, którą przedstawiła Angelika Śniegocka.
Stówo Leć
"
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz