poniedziałek, 2 lutego 2015

Fascynator od Ani Protas


Patrycja z Trivium Fashion wybrała przepiękny toczek od Ani Protas:

Hej, hej, moja propozycja nr 1: Toczek „Spotkanie”.
Ten toczek (fascynator) miał być czapką. Kiedy zrobiłam jej środek odwiedziła mnie znajoma i powiedziała: Ania, biorę go! Jest cudny! Ja mówię: Ale to jest nieskończona czapka!? A ona na to: Nie, nie, to jest przepiękny toczek!
Powstał on z połączenia kolorowych szydełkowych kwiatów w trakcie inspirującego spotkania dwóch kobiet. Jeśli go ubierzesz, bądź czujna. Na pewno przyciągniesz i spotkasz kogoś niezwykłego. Mogą z tego spotkania wyniknąć bardzo interesujące rzeczy.
W środku każdego szydełkowego kwiatka wszyty jest grafitowy plastikowy ćwiek. Jest to nakrycie głowy dla romantycznych buntowniczek albo buntowniczych romantyczek 
Kolor: cieniowany (płynnie przechodzące kolory od żółtego przez pomarańczowy, różowy, fioletowy i niebieski).
Wymiary: średnica od około 20 cm.
Użyte materiały: 50% wełna, 50% akryl
Metoda produkcji: Hand made, szydełkowanie.
Przepis prania: Prać ręcznie w ciepłej wodzie z mydłem.
Cena regularna: 360zł Cena w locie: 100zł

http://annaprotas.pl/…/lovely-flower-crochet-pillbox-hat-f…/

Ania miała jeszcze jedna ofertę:
Propozycja numer 2: Karnet na 8 godzin dowolnych zajęć grupowych w Prima Dance, Kraków, Wadowicka 3.
Być może właśnie któraś z Was poczuła pragnienie ekspresji w tańcu i chce pod okiem instruktora, razem z innymi, w nastrojowej sali, w świetle ulic i gwiazd oddać się radości płynącej z muzyki i z ruchu. Może na Latino albo na kursie Tańca Towarzyskiego, może na Salsie, albo na Hip Hopie poczujesz, że żyjesz, że wykraczasz poza schematy, że dobrze się bawisz? Może to będzie Dirty Dancing? Kto wie? Na pierwsze piętro do naszej sali prowadzą wirujące schody www.PrimaDance.pl
Cena regularna: 130zł. Cena w locie: 100zł


A tak Patrycja skomentowała swój wybór:
to kusi, i to nęci... Wybór był trudny, serce biło się z rozumem. Podjęłam decyzję, że wrócę do Anna Protas - ten fascynator zafascynował mnie od pierwszego wejrzenia. Kupuję!

Co wybierze Anna Potas już w następnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz