czwartek, 5 lutego 2015

Filcowa Torba od Anki Cyganki


Dorota mimo kłopotów domowych podjęła decyzję:
"No dobra piszę 
od trzech dni nie spałam, bo dziecię moje chore i dzisiaj mnie olśniło - przecież czeka na mnie stówka... i postanowiłam jednak wydać na coś ładnego nie do końca rozwijającego mój biznesowego, taka myśl po trzech nieprzepasanych nocach 
- zastanawiałam się nad wizytownikiem, ale stwierdziłam, że i tak nie korzystam chociaż piękne
- masaż u Anna mam zaklepany więc i tak pójdę - skórzane bransoletki też mnie kusiły
- ostatecznie biorę BIG BAG - który nie będzie, aż tak big bo nie mam go jak nosić  Anka Górska stówka leci do Ciebie. Co do wymiarów odezwę się na priv.
"

A czym jest BIG BAG? To piękna pojemna filcowa torba od Anki Górskiej - Anki Cyganki:
"Wielka torba miejska za STÓWĘ!
Przedpremierowa BIG BAG z kolekcji, która będzie miała premierę w lutym.
Jest spora: 50x40x25cm
Ale bardzo wygodna.
Jednokomorowa.
Bez zapięcia - typu wór.
Sztywna.
Może służyć też za shopper bag, albo jako kosz/pojemnik do przechowywania, przenoszenia różnych rzeczy.
Zdjęcia są mojego autorstwa, a jestem pod tym względem antytalentem raczej, ale mam nadzieję, że widać jej urok, bo sesja kolekcji dopiero przede mną.
W cenie przesyłka kurierska."



2 komentarze: