czwartek, 19 lutego 2015

Dietcoaching u Barbary Godlewskiej


Angelika błyskawicznie podjęła decyzję i wybrała Dietcoaching w Barbary Godlewskiej  www.barbaragodlewska.pl :
"Kochane Kobiety - oraz Ty właścicielko Latającej STÓWY
zastanawiałam się co mogę zaoferować za zlotową Stówę - i żeby było w specjalnej ofercie, jak również by oferta była równie atrakcyjna cenowo jak i korzyściowo dla nabywczyni

Doszłam do wniosku, że zaoferuję półroczny MENTORING DIETETYCZNY z diet-Coachingiem - moje "dziecko", jeden z kilku autorskich projektów
Na zdjęciu umieściłam moją ofertę, która teraz na dniach pójdzie w eter (na moją stronę, itp), a dla WAS mam premierę w ramach akcji STÓWA w locie!
UWAGA! - Za stówę, nie za pięć!!!
Uwaga! - nie dla JEDNEJ z Was, a dla dziesięciu!!
* niestety - tylko dla 10, gdyż muszę zostawić miejsce dla osób spoza Zlotowych kobiet"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz